Sprężarki Maszyny energetyczne dla londyńskiej modernizacji metra

Sprężarki Maszyny energetyczne dla londyńskiej modernizacji metra

W 2011 roku Transport for London współpracował z Taylor Woodrow i BAM Nuttall Ltd.

przy modernizacji londyńskiej stacji metra Tottenham Court Road.

Szacuje się, że projekt o wartości 500 milionów funtów zaowocował znacznie większą halą biletową Crossrail, nowymi wejściami do stacji, dodatkowymi schodami ruchomymi i windami oraz większą liczbą punktów dostępu do peronów linii północnej i centralnej w celu zmniejszenia zatłoczenia.

Zasilanie wniosków projektowych
W projektach budowlanych wymagających betonu kształtowego, takich jak tunele, budynki i baseny, beton jest przepychany przez wąż, a następnie rzutowany z dużą prędkością na stalową konstrukcję zbrojeniową przy użyciu sprężonego powietrza.

W tworzeniu basenów proces ten zwykle określa się mianem strzelania z pistoletu, jednak w innych zastosowaniach budowlanych określa się go mianem torkretu.

Istnieją dwie różne metody nakładania betonu natryskowego – suchy i mokry.

W przypadku stosowania mieszanki suchej, suchy cement jest transportowany wężem za pomocą sprężarki powietrza, a następnie mieszany z wodą przy pistolecie.

W przypadku stosowania mieszanek na mokro, wstępnie wymieszany beton jest pompowany za pomocą sprężonego powietrza, a operator rozpyla go z pistoletu.

W obu metodach sprężarka powietrza jest krytyczną częścią procesu, ponieważ przepływ powietrza i ciśnienie w sprężarce muszą być odpowiednio dobrane, aby natryskiwać torkret z odpowiednią prędkością (65 do 100 stóp/s).

Zbyt duży przepływ i odbicie powoduje, że beton odbija się od ściany i z powrotem w kierunku operatora, a przy zbyt małym przepływie, torkret nie przylega i nie utwardza się prawidłowo.

Ponadto, niezawodność sprężarki jest krytyczna.

W przypadku stosowania mieszanki mokrej, takiej jak ta stosowana w stacji metra Tottenham Court Road, sprężarka musi być w stanie pracować w sposób ciągły, bez zatrzymywania się przez cały czas trwania pracy.

Jeśli się wyłączy lub przegrzeje, proces natryskiwania zostanie zatrzymany, a cement zacznie twardnieć w wężach.

Usuwanie zatorów jest bardzo kosztowne, czasochłonne i potencjalnie niebezpieczne dla operatora przy wznowieniu oprysku.

Taylor Woodrow i BAM Nuttall Ltd.

wybrały system Atlas Copco GA 132FF ze względu na jego doskonałą wydajność i niezawodność.

Sprężarki śrubowe zostały umieszczone na powierzchni terenu, aby zasilać instalacje podziemne sprężonym powietrzem.

Sprężarki były w pełni odporne na warunki atmosferyczne i zimowane pod kątem niezawodności i użytkowania przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Pojawiły się również sprężarki GA 132FF:

System sterowania Eletronikon® do zdalnego monitorowania i oszczędzania energii.

Dostarczanie suchego powietrza 100 psi bezolejowego z prędkością 890 cfm przez wbudowany osuszacz czynnika chłodniczego, trzystopniowy separator powietrza/oleju oraz filtry oleju umieszczone w okapie sprężarki.

Zakończenie budowy dworca drogowego w Tottenham Court
W 2017 r.

odnowiona stacja Tottenham Court Road Station stała się w pełni dostępna, stanowiąc ważny punkt dostępu do Oxford Street i jest wykorzystywana przez ponad 100 000 pasażerów dziennie.

Ciekawe inne historie o klientach? Bądź na bieżąco, kiedy zapiszesz się na naszego bloga.